MASZ PYTANIA?

Potrzebujesz więcej informacji na temat produktu lub masz pytanie o dostępność?

Skontaktuj się z nami!

 
kontakt@ithings.pl
 
+48  662 484 464
 
poniedziałek-piątek
w godz. 10:00-16:00

Dane kontaktowe:

iThings.pl
ul. Powstania Styczniowego 5/26
80-288 Gdańsk
woj. pomorskie
DOSTAWA GRATIS

Twoje zamówienie zostanie wysłane kurierem za darmo, jeśli zrobisz zakupy za minimum 200 zł

 
BEZPIECZNE ZAKUPY

30 dni na zwrot lub wymianę towaru

Masz 30 dni na wymianę lub zwrot towaru bez podania przyczyny

Różne formy płatności

Oferujemy różne formy płatności: kartą, szybkie przelewy online

Bezpieczeństwo transakcji

Bezpieczeństwo transakcji zapewnia szyfrowanie danych

Reklamacje

Jak reklamować wadliwy towar?

Czasem się zdarza, że produkty mimo iż są fabrycznie nowe posiadają wady ukryte. Jeżeli wykryjesz taką wadę skontaktuj się z nami telefonicznie 662484464 lub wyślij nam informację mailem na adres kontakt@ithings.pl w celu uzgodnienia sposobu rozpatrzenia reklamacji. Reklamacje rozpatrujemy do 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki z wadliwym towarem.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Ściągnij formularz reklamacyjny
    Pobierz i wypełnij poniższy formularz reklamacyjny i dołącz go do przesyłki. Jeśli nie masz drukarki możesz go po prostu przepisać. Będziemy bardzo wdzięczni za dołączenie do odsyłanego produktu wypełnionego i podpisanego formularza oraz paragonu lub kopii faktury. Usprawni to procedurę reklamacyjną.

    formularz_reklamacyjny.pdf 
    lub formularz_reklamacyjny.jpg

  2. Odeślij produkt
    Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego wypełniony formularz reklamacyjny pobrany z naszej strony. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt. Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
    iThings.pl
    Piecewska 31/178
    80-288 Gdańsk

  3. Czekaj na kontakt
    W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, możemy zgodnie z Twoim życzeniem: a) na nasz koszt wymienić lub naprawić wadliwy produkt, b) zaproponować wymianę na inny produkt, c) zwrócić wpłaconą należność. Jesteśmy elastyczni w tym względzie.
    Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@ithings.pl lub telefonicznie: 662484464. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl